Márciusban zárják az 1-es pályát, épül az új móló, lesz helye a szélestörzsűeknek is. Parkoló 4600 kocsinak, a nyári csúcsra meglesznek az új check- pultok.
Intenzív fejlesztési programról kapott szerkesztőségünk összefoglalót a Budapest Airporttól, az utasszám és a légiáru-forgalom emelkedése 2017 elején is folytatódik, és a növekvő kereslet alapozza meg a repülőtér-üzemeltető által tervezett fejlesztési projektek egész sorát.
– A Budapest Airport újabb és újabb légitársaságokat hoz a magyar fővárosba, meglévő partnerei pedig 2017-ben is új desztinációkat jelentenek be, növelik a járatsűrűséget, bővítik kapacitásukat és járathálózatukat. Nem sokkal az easyJet új amszterdami járatának elindítása után a következő hetekben további járatindításokról szóló bejelentésekre számítunk – mondja Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója, hozzátéve, ezért indult el a 160 millió eurós (mintegy 50 milliárd forintos) repülőtér-fejlesztési programon, a BUD 2020-on.
A folytatást itt lelitek meg
A zajtérkép mely 2014 óta nem szeret frissülni.
Budapest Airport környezetvédelmi oldalát itt találod interaktív zajtérképpel, amit 2014 óta nem frissítettek.Itt egy kivágat a minket érintő repülési útvonalakról. Egyes pálya zárásánál a Budapest felé felszálló gépek magasabban repülnek, a leszálló gépek 360 méteren pont fölöttünk.